понедельник, 27 апреля 2020 г.

Дистанційний тиждень - 04.05.2020


Контроль модуля.

Відповісти на запитання.

1.Роликові  ковзани  рекомендують .....
2.Які гойдалки використовують у ЗДО?
3.Яку користь для здоров'я приность гойдалки?
4.Які фізичні якості розвивають під час катання на велосипеді?
5.Правила їзди на велосипеді.

Відповіді залишаємо в коментарях.


22 комментария:

  1. 1. зі старшого дошкільного віку.
    2. У дошкільних освітніх установах використовуються гойдалки різних конструкцій (індивідуальні, парні та групові).
    3.Дитина, котра сидить на них, втягується в рух в напрямку хитання. Коли цей напрямок починає змінюватися на зворотне, його тіло отримує відчутний поштовх, як при раптовому гальмуванні або прискоренні транспорту. Ритмічні, наступні один за одним поштовхи як би «збовтують» кров і тканинну рідину, надають м'яку масажує дію на внутрішні органи і тканини організму дитини. Фізіологічна дія поштовхів полягає також і порушення внутрішніх рецепторів тіла, пов'язаних з центральною нервовою системою. Ефект від хитання посилюється, якщо тіло хитного розслаблене. Саме при такому стані тіла коливання його внутрішніх органів і тканин збуджують найбільшу кількість рецепторів.
    Всі ці процеси відбуваються практично при повній відсутності енергетичних витрат організму, зовнішня робота якого буде мінімальною. Енергія вивільниться і піде на внутрішнє облаштування організму
    4. Катання на велосипеді сприяє розвитку швидкості, рівноваги, координації рухів та орієнтуванню в просторі. Крім того, їзда має й прикладне значення. Той, хто навчився їздити на ньому у дитячі роки, зберігає цю навичку на все життя.
    5. Навчання їзди на триколісному велосипеді починають з двох років. Вихователь пояснює, що треба підійти з лівого боку, взятися за ручки руля, праву ногу, злегка зігнуту в коліні, перенести через сідло і поставити на праву педаль. Можна сісти й іншим способом: перенести праву ногу і поставити на землю; потім сісти на сідло і поставити ноги на педалі. На велосипеді треба сидіти прямо, дивитися вперед на доріжку. Надмірне нахиляння тулуба під час їзди на велосипеді негативно впливає на поставу. Дітей навчають їздити по прямій, а потім робити повороти пра­воруч і ліворуч. Вихователь пояснює, що руль слід повернути у той бік, куди збирається їхати юний велосипедист. Пізніше потрібно навчити дітей їздити по колу і змійкою; з прискоренням і на швидкість; по злегка нерівній місцевості; робити поворот кругом і виконувати різні завдання — подзвонити у дзвінок, зняти підвішену стрічку тощо.
    Муратова

    ОтветитьУдалить
  2. 1.Старших дошкільників вже можна навчати кататися на роликах.
    2.У дошкільних освітніх установах використовуються гойдалки різних конструкцій (індивідуальні, парні та групові).
    3.Хитання на них приносить неоціненну користь для здоров'я. Дитина, котра сидить на них, втягується в рух в напрямку хитання. Коли цей напрямок починає змінюватися на зворотне, його тіло отримує відчутний поштовх, як при раптовому гальмуванні або прискоренні транспорту. Ритмічні, наступні один за одним поштовхи як би «збовтують» кров і тканинну рідину, надають м'яку масажує дію на внутрішні органи і тканини організму дитини. Фізіологічна дія поштовхів полягає також і порушення внутрішніх рецепторів тіла, пов'язаних з центральною нервовою системою. Ефект від хитання посилюється, якщо тіло хитного розслаблене. Саме при такому стані тіла коливання його внутрішніх органів і тканин збуджують найбільшу кількість рецепторів.
    4.Їзда на велосипеді належить до швидкісно-силових вправ циклічного типу і дуже впливає на серцево — судинну і дихальну системи, сприяє зміцненню м’язів, особливо ніг, стопи. Під час систематичного навчання їзди на велосипеді розвиваються швидкість, спритність, окомір, координація рухів, орієнтування у просторі, ритмічність, сила і витривалість, підвищується вестибулярна стійкість, виховуються вольові якості (сміливість, рішучість тощо), створюються позитивні емоції. Той, хто на­вчився їздити на ньому у дитячі роки, зберігає цю навичку на все життя.
    Крім того, діти набувають знань про техніку механічного пересування, будову велосипеда і навички догляду за ним.
    5.Вихователь пояснює, що треба підійти з лівого боку, взятися за ручки руля, праву ногу, злегка зігнуту в коліні, перенести через сідло і поставити на праву педаль. Можна сісти й іншим способом: перенести праву ногу і поставити на землю; потім сісти на сідло і поставити ноги на педалі. На велосипеді треба сидіти прямо, дивитися вперед на доріжку. Надмірне нахиляння тулуба під час їзди на велосипеді негативно впливає на поставу. Дітей навчають їздити по прямій, а потім робити повороти пра­воруч і ліворуч. Вихователь пояснює, що руль слід повернути у той бік, куди збирається їхати юний велосипедист. Пізніше потрібно навчити дітей їздити по колу і змійкою; з прискоренням і на швидкість; по злегка нерівній місцевості; робити поворот кругом і виконувати різні завдання — подзвонити у дзвінок, зняти підвішену стрічку тощо.

    ОтветитьУдалить
  3. 1. зі старшого дошкільного віку.
    2. У дошкільних освітніх установах використовуються гойдалки різних конструкцій (індивідуальні, парні та групові).3.Дитина, котра сидить на них, втягується в рух в напрямку хитання. Коли цей напрямок починає змінюватися на зворотне, його тіло отримує відчутний поштовх, як при раптовому гальмуванні або прискоренні транспорту. Ритмічні, наступні один за одним поштовхи як би «збовтують» кров і тканинну рідину, надають м'яку масажує дію на внутрішні органи і тканини організму дитини. Фізіологічна дія поштовхів полягає також і порушення внутрішніх рецепторів тіла, пов'язаних з центральною нервовою системою. Ефект від хитання посилюється, якщо тіло хитного розслаблене. Саме при такому стані тіла коливання його внутрішніх органів і тканин збуджують найбільшу кількість рецепторів.4. Катання на велосипеді сприяє розвитку швидкості, рівноваги, координації рухів та орієнтуванню в просторі. Крім того, їзда має й прикладне значення. Той, хто навчився їздити на ньому у дитячі роки, зберігає цю навичку на все життя.5. Навчання їзди на триколісному велосипеді починають з двох років. Вихователь пояснює, що треба підійти з лівого боку, взятися за ручки руля, праву ногу, злегка зігнуту в коліні, перенести через сідло і поставити на праву педаль. Можна сісти й іншим способом: перенести праву ногу і поставити на землю; потім сісти на сідло і поставити ноги на педалі. На велосипеді треба сидіти прямо, дивитися вперед на доріжку. Надмірне нахиляння тулуба під час їзди на велосипеді Новікова Світлана

    ОтветитьУдалить
  4. 1) старшого віку
    2)Дитячі гойдалки за своїм устроєм можуть бути металевими конструкціями, жорстко укріпленими в землі. А за методикою кріплення крісла бувають на металевих штангах або на ланцюгах. Дитячі гойдалки одинарні або подвійні на жорсткому зчепленні
    3)під час катання дітки зможуть зміцнити м'язи спини і преса, рук і ніг, так що прогулянки стануть більш корисними
    4)Їзда на велосипеді належить до швидкісно-силових вправ циклічного типу і дуже впливає на серцево — судинну і дихальну системи, сприяє зміцненню м’язів, особливо ніг, стопи. Під час систематичного навчання їзди на велосипеді розвиваються швидкість, спритність, окомір, координація рухів, орієнтування у просторі, ритмічність, сила і витривалість, підвищується вестибулярна стійкість, виховуються вольові якості (сміливість, рішучість тощо), створюються позитивні емоції. Той, хто навчився їздити на ньому у дитячі роки, зберігає цю навичку на все життя.
    5)При виборі шолому основний акцент потрібно ставити на те:

    щоб він був Вашого розміру і добре «сидів» на голові;
    щоб ремні застібалися надійно;
    щоб шолом був комфортним та легким.
    Велосипед
    Задля підвищення безпеки повинен бути оснащений:

    гальмами – передні та задні (за виключенням велосипедів з фіксованою передачею, де гальмування відбувається за рахунок зворотнього ходу педалей. Обираючи такий тип велосипеда Ви значно знижуєте рівень безпеки під час їзди).
    дзвінком або сигналом;
    засобами освітлення (для їзди вночі);
    задньою мигалкою чи відбивачем червоного кольору (також жовтими відбивачами на педалях, якщо дозволяє конструкція).Малюки повинні кататися у безпечних для цього місцях (стадіони, майданчики, парки та в інших місцях). Повороти потрібно показувати рукою(вліво-вправо). Гальмування – руку вверх.

    ОтветитьУдалить
  5. 1.Роликові ковзани рекомендують зі старшого ДВ.
    2.У дошкільних освітніх установах використовуються гойдалки різних конструкцій (індивідуальні, парні та групові).
    3.Хитання на них приносить неоціненну користь для здоров'я. Дитина, котра сидить на них, втягується в рух в напрямку хитання. Коли цей напрямок починає змінюватися на зворотне, його тіло отримує відчутний поштовх, як при раптовому гальмуванні або прискоренні транспорту. Ритмічні, наступні один за одним поштовхи як би «збовтують» кров і тканинну рідину, надають м'яку масажує дію на внутрішні органи і тканини організму дитини. Фізіологічна дія поштовхів полягає також і порушення внутрішніх рецепторів тіла, пов'язаних з центральною нервовою системою. Ефект від хитання посилюється, якщо тіло хитного розслаблене. Саме при такому стані тіла коливання його внутрішніх органів і тканин збуджують найбільшу кількість рецепторів.
    4.Катання на велосипеді сприяє розвитку швидкості, рівноваги, координації рухів та орієнтуванню в просторі.
    5.Навчання їзди на триколісному велосипеді починають з двох років. Вихователь пояснює, що треба підійти з лівого боку, взятися за ручки руля, праву ногу, злегка зігнуту в коліні, перенести через сідло і поставити на праву педаль. Можна сісти й іншим способом: перенести праву ногу і поставити на землю; потім сісти на сідло і поставити ноги на педалі. На велосипеді треба сидіти прямо, дивитися вперед на доріжку. Надмірне нахиляння тулуба під час їзди на велосипеді негативно впливає на поставу. Дітей навчають їздити по прямій, а потім робити повороти пра­воруч і ліворуч. Вихователь пояснює, що руль слід повернути у той бік, куди збирається їхати юний велосипедист. Пізніше потрібно навчити дітей їздити по колу і змійкою; з прискоренням і на швидкість; по злегка нерівній місцевості; робити поворот кругом і виконувати різні завдання — подзвонити у дзвінок, зняти підвішену стрічку тощо.

    ОтветитьУдалить
  6. 1.Зі старшого віку.
    2.У молодшому віці використовуються підвісні дерев'яні гойдалки з огородженим сидінням. Після 15-20 хитань дитина повинна відпочити.
    3.Кругове обертання на каруселях подобається дитині. Воно розвиває вестибулярний апарат, орієнтування у просторі. Групові каруселі мають загальну майданчик. Дитина розташовується на стільчиках, фігурах або на підлозі.Деякі каруселі дитина сама приводить у рух; він схоплюється на неї, коли вона починає обертатися.
    4.Під час систематичного навчання їзди на велосипеді розвиваються швидкість, спритність, окомір, координація рухів, орієнтування у просторі, ритмічність, сила і витривалість, підвищується вестибулярна стійкість, виховуються вольові якості (сміливість, рішучість тощо), створюються позитивні емоції. Той, хто на­вчився їздити на ньому у дитячі роки, зберігає цю навичку на все життя.
    5.Навчання їзди на триколісному велосипеді починають з двох років. Вихователь пояснює, що треба підійти з лівого боку, взятися за ручки руля, праву ногу, злегка зігнуту в коліні, перенести через сідло і поставити на праву педаль. Можна сісти й іншим способом: перенести праву ногу і поставити на землю; потім сісти на сідло і поставити ноги на педалі. На велосипеді треба сидіти прямо, дивитися вперед на доріжку. Надмірне нахиляння тулуба під час їзди на велосипеді негативно впливає на поставу. Дітей навчають їздити по прямій, а потім робити повороти пра­воруч і ліворуч. Вихователь пояснює, що руль слід повернути у той бік, куди збирається їхати юний велосипедист. Пізніше потрібно навчити дітей їздити по колу і змійкою; з прискоренням і на швидкість; по злегка нерівній місцевості; робити поворот кругом і виконувати різні завдання — подзвонити у дзвінок, зняти підвішену стрічку тощо.

    ОтветитьУдалить
  7. 1. зі старшого ДВ
    2. індивідуальні, групові, парні
    3. розвивають вестибулярний апарат, зміцнюють м'язи, удосконалюють психофізичні якості.
    4. швидкість, спритність, координація рухів, орієнтування у просторі, сила, витривалість, ритмічність
    5. Навчання їзди на триколісному велосипеді починають з двох років. Вихователь пояснює, що треба підійти з лівого боку, взятися за ручки руля, праву ногу, злегка зігнуту в коліні, перенести через сідло і поставити на праву педаль. Можна сісти й іншим способом: перенести праву ногу і поставити на землю; потім сісти на сідло і поставити ноги на педалі. На велосипеді треба сидіти прямо, дивитися вперед на доріжку.Дітей навчають їздити по прямій, а потім робити повороти праворуч і ліворуч. Вихователь пояснює, що руль слід повернути у той бік, куди збирається їхати юний велосипедист. Пізніше потрібно навчити дітей їздити по колу і змійкою; з прискоренням і на швидкість; по злегка нерівній місцевості; робити поворот кругом і виконувати різні завдання — подзвонити у дзвінок, зняти підвішену стрічку тощо.
    Їздити на двоколісному велосипеді починають навчати з чотирирічного віку.Спочатку дітей ознайомлюють з велосипедом: пояснюють його будову, призначення частин і техніку пересування. Зміст навчання передбачає ведення велосипеда (дитина тримає його руками за руль і йде поруч) по прямій, з поворотами праворуч, ліворуч, кругом, по колу і змійкою; їзду по прямій з поворотами праворуч, ліворуч за допомогою дорослого; посадку на велосипед і злізання з нього; самостійну їзду по прямій, з поворотами праворуч, ліворуч і кругом, по колу і змійкою, з додатковими завданнями.Після цього дітям показують і пояснюють, що під час їзди на велосипеді сидіти треба рівно, невимушено, трохи нахилившись вперед, але не сутулячись; руль тримати не напружуючись, дивитися вперед на доріжку, обираючи собі шлях. Вихователь пильно стежить за правильною поставою (особливо на першому етапі навчання), бо тривала їзда з сильно нахиленим тулубом може призвести до сутулості. Важливо також, щоб ступні та коліна діти тримали ближче до рами велосипеда, злегка розставляючи носки ніг у сторони, і крутили педалі плавно, без різких поштовхів.

    ОтветитьУдалить
  8. 1.Старших дошкільників вже можна навчати кататися на роликах.
    2.У дошкільних освітніх установах використовуються гойдалки різних конструкцій (індивідуальні, парні та групові).
    3.Хитання на них приносить неоціненну користь для здоров'я. Дитина, котра сидить на них, втягується в рух в напрямку хитання. Коли цей напрямок починає змінюватися на зворотне, його тіло отримує відчутний поштовх, як при раптовому гальмуванні або прискоренні транспорту. Ритмічні, наступні один за одним поштовхи як би «збовтують» кров і тканинну рідину, надають м'яку масажує дію на внутрішні органи і тканини організму дитини. Фізіологічна дія поштовхів полягає також і порушення внутрішніх рецепторів тіла, пов'язаних з центральною нервовою системою. Ефект від хитання посилюється, якщо тіло хитного розслаблене. Саме при такому стані тіла коливання його внутрішніх органів і тканин збуджують найбільшу кількість рецепторів.
    4.Їзда на велосипеді належить до швидкісно-силових вправ циклічного типу і дуже впливає на серцево — судинну і дихальну системи, сприяє зміцненню м’язів, особливо ніг, стопи. Під час систематичного навчання їзди на велосипеді розвиваються швидкість, спритність, окомір, координація рухів, орієнтування у просторі, ритмічність, сила і витривалість, підвищується вестибулярна стійкість, виховуються вольові якості (сміливість, рішучість тощо), створюються позитивні емоції. Той, хто на­вчився їздити на ньому у дитячі роки, зберігає цю навичку на все життя.
    Крім того, діти набувають знань про техніку механічного пересування, будову велосипеда і навички догляду за ним.
    5.Вихователь пояснює, що треба підійти з лівого боку, взятися за ручки руля, праву ногу, злегка зігнуту в коліні, перенести через сідло і поставити на праву педаль. Можна сісти й іншим способом: перенести праву ногу і поставити на землю; потім сісти на сідло і поставити ноги на педалі. На велосипеді треба сидіти прямо, дивитися вперед на доріжку. Надмірне нахиляння тулуба під час їзди на велосипеді негативно впливає на поставу. Дітей навчають їздити по прямій, а потім робити повороти пра­воруч і ліворуч. Вихователь пояснює, що руль слід повернути у той бік, куди збирається їхати юний велосипедист. Пізніше потрібно навчити дітей їздити по колу і змійкою; з прискоренням і на швидкість; по злегка нерівній місцевості; робити поворот кругом і виконувати різні завдання — подзвонити у дзвінок, зняти підвішену стрічку тощо.Тетьоха

    ОтветитьУдалить
  9. 1.Старших дошкільників вже можна навчати кататися на роликах.
    2.У дошкільних освітніх установах використовуються гойдалки різних конструкцій (індивідуальні, парні та групові).
    3.Хитання на них приносить неоціненну користь для здоров'я. Дитина, котра сидить на них, втягується в рух в напрямку хитання. Коли цей напрямок починає змінюватися на зворотне, його тіло отримує відчутний поштовх, як при раптовому гальмуванні або прискоренні транспорту. Ритмічні, наступні один за одним поштовхи як би «збовтують» кров і тканинну рідину, надають м'яку масажує дію на внутрішні органи і тканини організму дитини. Фізіологічна дія поштовхів полягає також і порушення внутрішніх рецепторів тіла, пов'язаних з центральною нервовою системою. Ефект від хитання посилюється, якщо тіло хитного розслаблене. Саме при такому стані тіла коливання його внутрішніх органів і тканин збуджують найбільшу кількість рецепторів.
    4.Їзда на велосипеді належить до швидкісно-силових вправ циклічного типу і дуже впливає на серцево — судинну і дихальну системи, сприяє зміцненню м’язів, особливо ніг, стопи. Під час систематичного навчання їзди на велосипеді розвиваються швидкість, спритність, окомір, координація рухів, орієнтування у просторі, ритмічність, сила і витривалість, підвищується вестибулярна стійкість, виховуються вольові якості (сміливість, рішучість тощо), створюються позитивні емоції. Той, хто на­вчився їздити на ньому у дитячі роки, зберігає цю навичку на все життя.
    Крім того, діти набувають знань про техніку механічного пересування, будову велосипеда і навички догляду за ним.
    5.Вихователь пояснює, що треба підійти з лівого боку, взятися за ручки руля, праву ногу, злегка зігнуту в коліні, перенести через сідло і поставити на праву педаль. Можна сісти й іншим способом: перенести праву ногу і поставити на землю; потім сісти на сідло і поставити ноги на педалі. На велосипеді треба сидіти прямо, дивитися вперед на доріжку. Надмірне нахиляння тулуба під час їзди на велосипеді негативно впливає на поставу. Дітей навчають їздити по прямій, а потім робити повороти пра­воруч і ліворуч. Вихователь пояснює, що руль слід повернути у той бік, куди збирається їхати юний велосипедист. Пізніше потрібно навчити дітей їздити по колу і змійкою; з прискоренням і на швидкість; по злегка нерівній місцевості; робити поворот кругом і виконувати різні завдання — подзвонити у дзвінок, зняти підвішену стрічку Тищенко

    ОтветитьУдалить
  10. 1.Старших дошкільників вже можна навчати кататися на роликах.
    2.У дошкільних освітніх установах використовуються гойдалки різних конструкцій (індивідуальні, парні та групові).
    3.Хитання на них приносить неоціненну користь для здоров'я. Дитина, котра сидить на них, втягується в рух в напрямку хитання. Коли цей напрямок починає змінюватися на зворотне, його тіло отримує відчутний поштовх, як при раптовому гальмуванні або прискоренні транспорту. Ритмічні, наступні один за одним поштовхи як би «збовтують» кров і тканинну рідину, надають м'яку масажує дію на внутрішні органи і тканини організму дитини. Фізіологічна дія поштовхів полягає також і порушення внутрішніх рецепторів тіла, пов'язаних з центральною нервовою системою. Ефект від хитання посилюється, якщо тіло хитного розслаблене. Саме при такому стані тіла коливання його внутрішніх органів і тканин збуджують найбільшу кількість рецепторів.
    4.Їзда на велосипеді належить до швидкісно-силових вправ циклічного типу і дуже впливає на серцево — судинну і дихальну системи, сприяє зміцненню м’язів, особливо ніг, стопи. Під час систематичного навчання їзди на велосипеді розвиваються швидкість, спритність, окомір, координація рухів, орієнтування у просторі, ритмічність, сила і витривалість, підвищується вестибулярна стійкість, виховуються вольові якості (сміливість, рішучість тощо), створюються позитивні емоції. Той, хто на­вчився їздити на ньому у дитячі роки, зберігає цю навичку на все життя.
    Крім того, діти набувають знань про техніку механічного пересування, будову велосипеда і навички догляду за ним.
    5.Вихователь пояснює, що треба підійти з лівого боку, взятися за ручки руля, праву ногу, злегка зігнуту в коліні, перенести через сідло і поставити на праву педаль. Можна сісти й іншим способом: перенести праву ногу і поставити на землю; потім сісти на сідло і поставити ноги на педалі. На велосипеді треба сидіти прямо, дивитися вперед на доріжку. Надмірне нахиляння тулуба під час їзди на велосипеді негативно впливає на поставу. Дітей навчають їздити по прямій, а потім робити повороти пра­воруч і ліворуч. Вихователь пояснює, що руль слід повернути у той бік, куди збирається їхати юний велосипедист. Пізніше потрібно навчити дітей їздити по колу і змійкою; з прискоренням і на швидкість; по злегка нерівній місцевості; робити поворот кругом і виконувати різні завдання — подзвонити у дзвінок, зняти підвішену стрічку Корякіна

    ОтветитьУдалить
  11. 1.Зі старшого дошкільного віку.
    2.У дошкільних освітніх установах використовуються гойдалки різних конструкцій (індивідуальні, парні та групові).
    3.Розвивають вестибулярний апарат, зміцнюють м'язи, удосконалюють психофізичні якості, психологічні якості.
    4.Користь їзди на велосипеді
    – Зміцнення серцево-судинної і дихальної систем. А також, хоч і в меншому ступені, інших систем організму.

    – Розвиток багатьох м’язів тіла, особливо м’язів ніг, рук і спини.

    – Підвищення витривалості організму.

    – Тренування вестибулярного апарату.

    – Очищення організму від токсинів і шлаків (виходять з потом).

    – Спалювання великої кількості калорій і, як результат, схуднення.

    – Отримання морального задоволення і поліпшення стану нервової системи.

    – Збільшення тривалості і якості життя.

    – Вивчення навколишнього світу.
    5.Правила їзди на велосипеді
    Їзда на велосипеді не викликає особливих труднощів, завдяки чому і діти, і люди похилого віку можуть щодня кататися на ньому. І завдяки цьому ж у початківців велосипедистів виникає відчуття, ніби вони можуть проїхати не один десяток кілометрів. І ось тут необхідно себе контролювати. Не варто в перший тиждень кататися довше, ніж півгодини в день, оскільки організм піддається великому навантаженні (і калорій спалюється навіть більше, ніж при бігу). Щоб уникнути нанесення шкоди організму, починати необхідно з малого, а навантаження збільшувати поступово. І, що теж дуже важливо, не забувайте про розминку. Вона необхідна, щоб підготувати організм до навантажень і уникнути травм.

    Дуже важливим є правильний вибір швидкості їзди. Оптимальною є швидкість 10-15 км / ч, але підходить вона не для всіх. Краще підбирати свій темп по частоті серцевих скорочень. Катайтеся з такою швидкістю, при якій ваш пульс не перевищує 150-160 ударів в хвилину.

    Після того, як ознайомлення з транспортом, поступово можна підвищити тривалість поїздок на велосипеді до 1-2 годин. Але не катайтеся кожен день, а дозволяйте організму хоч іноді відпочивати. Від 3 до 5 поїздок на тиждень принесуть вашому організму величезну користь, і при цьому дозволять йому відновитися після навантажень.

    ОтветитьУдалить
  12. Дякую всім!!!!Було дуже приємно працювати з Вами!!!!Зустрінемося в наступному навчальному році!!!!!

    ОтветитьУдалить